februari 28, 2025

Keuze voor CASE communicatie

Keuze voor CASE Communicatie: Samen werken aan groei voor (Proef) Wageningen

Na gesprekken met verschillende partijen heeft de Kopgroep Citymarketing een weloverwogen keuze gemaakt voor een samenwerkingspartner die onze ambitie en doelen begrijpt en deelt. We zijn trots om aan te kondigen dat we hebben gekozen voor CASE Communicatie als onze partner. Het is een bureau dat, net als wij, streeft naar grote impact en meetbare resultaten.

Waarom CASE Communicatie?
CASE Communicatie heeft de expertise en het enthousiasme om onze campagnes op de sociale media te versterken en samen met ons te sturen op data. Het doel? Meer bezoekers naar Proef Wageningen en naar de stad zelf! De samenwerking zal niet alleen bijdragen aan het verhogen van de zichtbaarheid, maar ook aan het versterken van de aantrekkingskracht van Wageningen als bestemming voor recreanten en toeristen maar ook aantrekkelijker voor eigen inwoners.

Wat kunnen we verwachten?
In augustus, wanneer de pilot is afgerond, kunnen we de eerste meetbare resultaten presenteren. Dit stelt ons in staat om nieuwe, ambitieuzere doelen te stellen en ons marketingplan verder af te stemmen op de behoeften van de stad en de regio.

Focusgebieden voor de campagnes:
CASE Communicatie zal zich richten op de volgende thema’s:

  1. Binnenstad/Centrum – Het versterken van de aantrekkingskracht van het centrum van Wageningen, en het stimuleren van winkel en horecabezoek en stimuleren van transitie van "place to Buy naar Place to be".
  2. Bevrijding – Het benadrukken van de rijke geschiedenis van Wageningen, met bijzondere aandacht voor de Bevrijding en alles wat daarbij komt kijken.
  3. Wandelen en Fietsen – Wageningen is een ideale bestemming voor natuurliefhebbers en actieve bezoekers. De campagne zal gericht zijn op het promoten van wandel- en fietsroutes in en rondom de stad.

Met deze strategische focus verwachten we niet alleen meer bezoekers naar de Proef Wageningen website maar zeker ook naar de stad te trekken, o het het een doel de stad zelf te positioneren als een dynamische, aantrekkelijke bestemming voor iedereen die op zoek is naar avontuur, cultuur en historie.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram